Πώς να αποκτήσετε πελάτες για Personal Training. 7 Marketing Tips
Γιατί ξεκινήσατε την καριέρα σας στον κλάδο του fitness; Ήταν επειδή θέλατε να χρησιμοποιήσετε το πάθος σας για άσκηση για να βελτιώσετε τις ζωές των άλλων; Ίσως επειδή έχετε βιώσει σημαντική απώλεια βάρους και θέλετε να βοηθήσετε άλλους να κάνουν το ίδιο; Είστε πρώην αθλητής που θέλει να αναπτύξει προγράμματα άσκησης βελτίωσης της απόδοσης για επαγγελματίες αθλητές; Σίγουρα δεν ήταν επειδή θέλατε να γίνετε ειδικός στο μάρκετινγκ, ωστόσο ένας ειδικός μάρκετινγκ προσωπικού εκπαιδευτή είναι ακριβώς αυτό που πρέπει να γίνετε για να προσελκύσετε νέους πελάτες.
7 Συμβουλές Marketing για να αποκτήσετε πελάτες για Personal Training.
- Κάντε την υπηρεσία σας συγκεκριμένη
- Να γνωρίζετε πλήρως το προϊόν σας
- Προσδιορίστε το ιδανικό πελατολόγιο σας
- Δείξτε την αξία σας ως Personal Trainer
- Δημιουργήστε την προσωπική σας επωνυμία εκπαίδευσης και μείνετε πιστοί σε αυτήν
- Αποφασίστε τα σωστά κανάλια μάρκετινγκ για να προσεγγίσετε νέους πελάτες
- Μετατρέψτε τους πελάτες σε υποστηρικτές της επωνυμίας
Ας εξερευνήσουμε καθένα από αυτά με μερικά παραδείγματα από την πραγματική ζωή για να προσφέρουμε πρόσθετο πλαίσιο για να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες άμεσα.
- Κάντε την υπηρεσία σας συγκεκριμένη
Προσδιορίστε έναν συγκεκριμένο τύπο υπηρεσίας που θέλετε να προσφέρετε. Κάποτε ένας personal trainer, άφησε ένα διαφημιστικό στο σπίτι μου που διαφημιζόταν ως ειδικός στο «bodybuilding, προπόνηση μαραθωνίου, απώλεια βάρους, ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας, άρση δύναμης, προπόνηση με kettlebell και HIIT». Υπάρχει πάρα πολύ μεγάλη ποικιλία σε αυτές τις επιλογές.
- Να γνωρίζετε πλήρως το προϊόν σας
Όπως μου είπε κάποτε ο Blake Robinson, ένας personal trainer από το Salt Lake City, UT, θέλει να έχει «πλάτος μία ίντσα και βάθος ένα μίλι», που σημαίνει ότι θέλει να θεωρείται ειδικός στην προπόνηση δύναμης, συγκεκριμένα.
Αυτό του επιτρέπει να διατηρεί το μάρκετινγκ του κατατοπιστικό και απλό για να προσελκύει πελάτες που μπορούν να επωφεληθούν από προγράμματα προπόνησης δύναμης.
- Προσδιορίστε το ιδανικό πελατολόγιο σας
Αφού προσδιορίσετε τις υπηρεσίες, θα προσφέρετε, ποιος είναι ο ιδανικός πελάτης σας; Προσδιορίστε ένα δημογραφικό στόχο ή έναν συγκεκριμένο πληθυσμό που θα μπορούσε να επωφεληθεί από τις υπηρεσίες σας. Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν:
- Εάν είστε γυναίκα που έχει κάνει παιδιά, τότε μπορεί να θέλετε να εστιάσετε στο να βοηθήσετε τις εγκύους τόσο να διαχειριστούν τη φυσική τους κατάσταση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης όσο και να επιτύχουν τους στόχους φυσικής τους κατάστασης μετά.
- Αν ζείτε σε μια τοποθεσία όπου υπάρχει μεγάλος πληθυσμός ηλικιωμένων ενηλίκων, τότε μπορεί να θέλετε να αναπτύξετε ένα σχέδιο για την επικοινωνία με αυτά τα συγκεκριμένα είδη κοινού.
Ομοίως, ένας γυμναστής σε μια αστική τοποθεσία όπου ορισμένα μέλη της λέσχης υγείας εργαζόμενοι επαγγελματίες, θα πρέπει να προσδιορίσει τις ώρες της ημέρας που οι πιθανοί πελάτες είναι διαθέσιμοι για εκπαίδευση και να αναπτύξει ένα σχέδιο για την προώθηση των υπηρεσιών τους για να προγραμματίσουν αυτές τις διαθέσιμες ώρες.
Η επιθυμία να εργαστείτε με ένα συγκεκριμένο κοινό μπορεί να απαιτεί πρόσθετη εκπαίδευση, όπως η ειδικότητα Women’s Fitness Specialization (WFS) or Senior Fitness Specialist (SFS). Μόλις κερδίσετε τα διαπιστευτήρια, ξέρετε να εστιάσετε σε ένα συγκεκριμένο κοινό που θα μπορούσε να επωφεληθεί από τις υπηρεσίες σας.
- Δείξτε την αξία σας ως Personal Trainer
Ποια είναι η επένδυση που απαιτείται για την επίτευξη και τη διατήρηση της βέλτιστης υγείας; Συνεργασία με έναν Personal Trainer με πιστοποίηση NASM που γνωρίζει το Optimum Performance Training Model® (NASM OPT Model™) για την ανάπτυξη ενός προγράμματος άσκησης που αφορά την προαγωγή της καρδιοαναπνευστικής ικανότητας, την ευλυγισία και την προπόνηση δύναμης, προκειμένου να βοηθήσει τον πελάτη να επιτύχει τους στόχους του/της.
Η άσκηση με έναν Certified Personal Trainer μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης προβλημάτων υγείας όπως καρδιαγγειακά νοσήματα, διαβήτης τύπου ΙΙ (αρχικά στάδια) και παχυσαρκία. Εάν ένα άτομο εμφανίσει μία από αυτές τις χρόνιες παθήσεις υγείας, το κόστος της θεραπείας καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής μπορεί να γίνει πολύ ακριβό.
Ακολουθώντας αυτή τη λογική, μια στρατηγική μάρκετινγκ είναι να τοποθετήσετε τις υπηρεσίες σας ως βασική απαίτηση για μια μακρά υγιή, ευτυχισμένη ζωή. Προωθήστε ότι η συνεργασία με έναν personal trainer εξοικονομεί χρήματα μακροπρόθεσμα, καθώς οι επιλογές είναι: να πληρώσετε το κόστος για τη διαχείριση μιας μακροχρόνιας ασθένειας ή να σας πληρώσετε για να παραμείνετε υγιείς, με κάθε τρόπο. Η βέλτιστη υγεία ΕΙΝΑΙ βασικό κόστος.
- Δημιουργήστε την προσωπική σας επωνυμία εκπαίδευσης και μείνετε πιστοί σε αυτήν
Το μάρκετινγκ μιας υπηρεσίας όπως το personal training, έχει να κάνει με την παροχή αποτελεσμάτων για τη δημιουργία ικανοποιημένων πελατών. Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να καθορίσετε τις προσδοκίες για το τι θα βιώσουν οι πελάτες από τις υπηρεσίες σας.
Αυτό είναι όπου η ανάπτυξη μιας προσωπικής επωνυμίας καθίσταται απαραίτητη. Μια επωνυμία μπορεί να ενημερώσει για το τι παρέχει μια υπηρεσία, κάτι που μπορεί να είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να προσελκύσει πιθανούς πελάτες. Μια επωνυμία δημιουργεί μια ταυτότητα που δημιουργεί μια άμεσα αναγνωρίσιμη αξία για το προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάτε.
Σκεφτείτε να μείνετε σε ένα ξενοδοχείο. ναι, ένα Ritz Carlton είναι πολύ πιο ακριβό από άλλα ξενοδοχεία, αλλά βασίζουν ολόκληρη την επωνυμία τους στην παροχή «Υπηρεσίας 5 Αστέρων». Η ποιότητα των υπηρεσιών είναι τόσο υψηλή και η εμπειρία της διαμονής τόσο πολυτελής που νιώθεις ότι έχεις εξαιρετική αξία για την τιμή.
Θα πρέπει να χτίσετε την προσωπική σας επιχείρηση με την παροχή μιας υπηρεσίας και την παροχή μιας συγκεκριμένης εμπειρίας (μέσω προσωπικών υπηρεσιών ή μέσω μιας εφαρμογής γυμναστικής). Εξ ορισμού, το personal training έχει να κάνει με μια προσωπική εμπειρία, οπότε μόλις δημιουργήσετε την προσδοκία, θα χρειαστεί να ανταποκριθείτε σε αυτήν.
Εάν αφιερώσετε χρόνο για να αναπτύξετε μια συγκεκριμένη επωνυμία για την υπηρεσία σας, θα σας βοηθήσει να προετοιμάσετε τον πελάτη για το τι θα βιώσει κατά τη διάρκεια του χρόνου του. Η Kira Stokes, πιστοποιημένη από τη NASM, στο Larchmont της Νέας Υόρκης, εκμεταλλεύτηκε το επίθετό της για να δημιουργήσει τη Μέθοδο STOKED της.
Αυτή η μοναδική επωνυμία οδήγησε στην επιτυχία στην προώθηση τόσο των ζωντανών μαθημάτων όσο και της εικονικής της εφαρμογής, STOKED ANYWHERE, σε διεθνές κοινό.
- Αποφασίστε τα σωστά κανάλια μάρκετινγκ για να προσεγγίσετε νέους πελάτες
Αφού προσδιορίσετε την υπηρεσία και τη δημογραφική στόχευση και δημιουργήσετε μια επωνυμία, το επόμενο βήμα είναι να καθορίσετε πώς θα προσελκύσετε νέους πελάτες. Θα χρησιμοποιήσετε παλιές μεθόδους όπως διαφημιστικά ή διαφημίσεις και κουπόνια σε τοπικές έντυπες εκδόσεις ή θα εστιάσετε σε ψηφιακές μεθόδους όπως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστολόγια και λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Δεν υπάρχει σωστή απάντηση: η επωνυμία σας και τα δημογραφικά στοιχεία του στόχου σας θα καθορίσουν τις καλύτερες τεχνικές. Η αποστολή αλληλογραφίας φαίνεται παλιομοδίτικη, αλλά αν ζείτε σε μια περιοχή με πολλούς συνταξιούχους, είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσετε ότι πολλοί δεν έχουν smartphone ή λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Από την άλλη πλευρά, εάν ζείτε σε μια αστική τοποθεσία, η ψηφιακή θα μπορούσε να είναι ο καλύτερος τρόπος για να πάτε. Πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram σάς επιτρέπουν να ωθήσετε τις διαφημίσεις σε κοινό-στόχο.
Θα χρειαστείτε έναν προϋπολογισμό για δαπάνες όπως φωτογράφους, σχεδιαστές (για τη δημιουργία λογότυπου ή κομψών κομματιών αλληλογραφίας) και διαφημιστικές καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που είναι ένας ουσιαστικός παράγοντας που μπορεί να καθορίσει την καλύτερη μέθοδο για τους οικονομικούς σας πόρους.
- Μετατρέψτε τους πελάτες σε υποστηρικτές της επωνυμίας
Παραπομπές. Ρωτήστε τους υπάρχοντες πελάτες σας εάν έχουν φίλους, συγγενείς, συναδέλφους, γείτονες, συμπαίκτες, μέλη συλλόγου ή άλλους συνεργάτες που θα μπορούσαν να επωφεληθούν από τις υπηρεσίες σας. Πόσο συχνά έχετε πάει στο Facebook και ζητήσατε βοήθεια από την κοινότητά σας για να σας προτείνουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία;
Όπως δήλωσε η Cecily Guest, εκπαιδεύτρια γιόγκα στο Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνια, «Οι παραπομπές μπορεί να φαίνονται παλιομοδίτικα, αλλά μπορούν να είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να δημιουργήσετε μια επιχείρηση με αφοσιωμένους πελάτες».
Είτε σε μια εικονική πλατφόρμα είτε στην πραγματική ζωή, ένας personal trainer θα πρέπει να προσδιορίσει το κοινό-στόχο και στη συνέχεια να αναπτύξει μια στρατηγική μάρκετινγκ για να επικοινωνήσει πώς αυτό το κοινό θα μπορούσε να επωφεληθεί από τις υπηρεσίες προσωπικής εκπαίδευσης.
Ο σκοπός του μάρκετινγκ είναι να προωθήσει τα χαρακτηριστικά, τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας σε πιθανούς πελάτες. Όταν πρόκειται για το μάρκετινγκ μιας υπηρεσίας, όπως το personal training, ο στόχος είναι να πείτε μια ιστορία για το πώς οι υπηρεσίες ΣΑΣ μπορούν να βελτιώσουν τη ζωή των ανθρώπων.
Πρέπει να δείξετε πώς η συνεργασία με έναν Certified Personal Trainer, μπορεί να βοηθήσει τους πιθανούς πελάτες να επιτύχουν τους στόχους φυσικής κατάστασης τους και να διατηρήσουν τη βέλτιστη υγεία για το υπόλοιπο της ζωής τους.
Bonus βήματα για την απόκτηση πελατών:
Αυτό το βίντεο από τον ιδρυτή του Net Profit Explosion, Sean Greeley, προσφέρει συμπληρωματικά βήματα σε αυτή τη συνολική ανάρτηση.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ TAKEAWAY #1: To Personal training είναι υπηρεσία
Ως personal trainers, πουλάμε υπηρεσίες, συγκεκριμένα τις γνώσεις και τις δεξιότητές μας στο σχεδιασμό προγραμμάτων άσκησης για να βοηθήσουμε τους πελάτες να επιτύχουν τους στόχους τους. Βασικό καταναλωτικό προϊόν είναι ένα αγαθό ή μια υπηρεσία που είναι απαραίτητη, όπως η στέγαση, το φαγητό, η μεταφορά ή το κούρεμα. Αυτά είναι αγαθά ή υπηρεσίες που απαιτούνται για την υποστήριξη της καθημερινής ζωής.
Ένα προϊόν διακριτικής ευχέρειας αγοράζεται αποκλειστικά κατά την επιλογή του καταναλωτή, όπως ένα φλιτζάνι καφέ €3, να πάτε σε μια ταινία ή να κάνετε διακοπές. Παρόλο που η άσκηση μπορεί να προάγει τη βέλτιστη υγεία και να παρατείνει τη διάρκεια της ανθρώπινης ζωής, ορισμένοι αντιλαμβάνονται την προσωπική προπόνηση ως μια διακριτική δαπάνη.
Ωστόσο, όταν πρόκειται για το μάρκετινγκ των υπηρεσιών σας, είναι απαραίτητο να κοινοποιήσετε τα οφέλη της φυσικής κατάστασης ως βασικό στοιχείο. Αυτή η υπηρεσία είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ για να βοηθήσει τους πιθανούς πελάτες να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής τους.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ TAKEAWAY #2: Οι αποφάσεις για αγορά ενός προϊόντος οδηγούνται συναισθηματικά
Οι αποφάσεις αγοράς οδηγούνται συναισθηματικά. Μπορεί να υπάρχουν πρόσθετα συναισθήματα όταν πρόκειται για επένδυση σε έναν personal trainer, επειδή πολλοί πιθανοί πελάτες μπορεί να αντιμετωπίζουν ζητήματα όπως η εικόνα του σώματος, η κακή υγεία ή η ανάκαμψη από έναν τραυματισμό.
Σκεφτείτε το ως εξής: Ένας personal trainer είναι ένας επαγγελματίας που προσφέρει προληπτικές υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης.
Η τακτική άσκηση, μαζί με επιλογές τρόπου ζωής, όπως η έξυπνη διατροφή ή η καλή υγιεινή ύπνου, προάγει τη βέλτιστη υγεία και θα μπορούσε να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιας πάθησης υγείας, εξοικονομώντας τελικά χρήματα σε όλη τη διαδικασία της γήρανσης.
Συμπερασματικά
Πολλά άτομα να μπαίνουν στη βιομηχανία του fitness με την εσφαλμένη αντίληψη ότι το μόνο που χρειάζεται να κάνουν για να προσελκύσουν νέους πελάτες είναι να επιδεικνύουν το σώμα τους στο γυμναστήριο και να δημοσιεύουν μερικά βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ναι, πλατφόρμες όπως το Instagram, το YouTube, το Snapchat ή το Tik Tok διευκολύνουν την προώθηση του εαυτού σας και του περιεχομένου γυμναστικής σας σε ένα ευρύ κοινό.
Ωστόσο, στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θα γίνετε αστέρι στα social media. Θα χρειαστεί να αναπτύξετε μια στρατηγική μάρκετινγκ για να μεταδώσετε τα οφέλη των υπηρεσιών σας σε ένα συγκεκριμένο κοινό.
Ένα από τα καλύτερα πράγματα για μια καριέρα ως personal trainer είναι ότι μπορείτε να είστε δημιουργικοί σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας και ανάπτυξης της επιχείρησής σας. Θα χρειαστούν κάποιες δοκιμές και λάθη για να βρείτε τη στρατηγική που λειτουργεί για εσάς και ΘΑ κάνετε κάποια λάθη στην πορεία, αλλά μπορείτε και θα πετύχετε!